1 jan. 2014

Bokåret 2014

God fortsättning på er alla!
Hur tänker jag mig mitt bokår 2014 då? 
Först och främst tänkte jag flytta, bloggen alltså. Har funderat på det enda sedan jag började egentligen och nu börjar det hända mer på riktigt. Tänkte byta plattfortm från Blogger till Wordpress. Skaffa egen domän och ev webbhotell om jag måste... Tips mottages tacksamt t ex om bra webbhotell, hur man får in en sån där goodreads readingchallenge widget etc. Säger till så snart den är färdig och flytten går på riktigt.

Sen måste jag ju så klart ha lite utmaningar:

Först och främst tänkte jag ge mig själv den smått läskiga utmaningen att läsa 100 böcker. Kolla in på min Goodreads för att se statistiken (eller om du bara vill bli min vän där).

Sedan tänkte jag hoppa på Västmanländskans utmaning Läs ett år. Verkar jättekul (och lite svårt). 

Jag tänkte också köra Spänningsutmaningen 2014 från Mia.

Även Ugglan och Bokens Topp-100-trippeln tänkte jag ge mig på. 

Sist men inte minst vill jag köra kaosutmaningen i år också.

Hoppas jag inte spänner bågen för hårt nu men tror att det är genomförbart :)

6 kommentarer:

  1. Kaosutmaning ska jag köra också, den är kul,
    Mia

    SvaraRadera
  2. Kul med lite olika utmaningar :)

    SvaraRadera
  3. One.com är ett bra webhotell som jag kan rekommendera dig. Använde jag till en annan blogg förr, de är inte så dyra. Första året kostar lite mera men sedan kostar det ca 270 kr per år.

    SvaraRadera
  4. Jag kör min hyllvärmare2014 i år och så blir det fortsatt novellvåg. Mer törs jag inte ge mig på :)

    SvaraRadera
  5. Jo just det ska ju testa världsutmaningen2014 också :) Vidga vyerna lite utanför Sverige, England,USA. Den går fint ihop med min hyllvärmare :)

    SvaraRadera