30 jan. 2014

Jilted in January av Clarice Wynter


17190308 Harper har blivit lämnad av sin fästman som istället för att dyka upp på deras "rehearsal dinner" ringer från flygplatsen och berättar att han åker iväg på deras smekmånad själv. Kvar blir Harper som får ta tag i att berätta för alla att det inte blir något bröllop och sedan får åka runt och avboka och betala allt själv. På hotellet där festen skulle vara har de sedan bokningen bytt verksamhetschef och Grants uppdrag som detta är att få det vacklande hotellet på fötter igen.

En över lag ganska förutsägbar historia, samtidigt som den är ganska gullig. Precis vad jag behövde läsa vid tillfället vilket eventuellt kan ha gjort mig lite mer generös i betygsättandet än vad jag annars skulle varit. Denna var gratis på Kindle men kan mycket väl tänka mig att betala lite för att läsa fler böcker i serien om andan faller på.

Betyg 1 2 3 4 5
Språk Engelska
Originalspråk Ja
Serie Spring River Valley #1
ASIN B00AOOW8HK

Det här är min januaribok i läs ett år utmaningen som hålls i av Västmanländskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar