21 aug. 2013

Nya böcker

Idag gjorde jag något jag inte gjort på länge,  jag lånade en bok på biblioteket.  Maktspelerskan - Drottning Kristinas revolt av Erik Petersson är vår nästa bokcirkelbok, ser fram emot att fördjupa mig i denna spännande kvinnas historia. 


Sedan kom det en liten beställning som råkade bli när jag fick i uppdrag att beställa present till någon annan (helt normalt eller hur?:)).  
To Kill a Mockingbird av Harper Lee, har pinsamt nog inte läst denna klassiker än.
Emperor - The gates of Rome av Conn Iggulden. 
The book of Summers av Emylia Hall.
World Without End av Ken Follett, tyckte mycket om Pillars of the Earth så ska bli kul att läsa den fristående forsättningen.

1 kommentar:

  1. Jag gillade verkligen To Kill a Mocking Bird när jag läste, så jag hoppas att du får en lika trevlig upplevelse :)

    SvaraRadera