24 mars 2013

Bokrelaterade födelsedagspresenter

Hade ju födelsedag i veckan som gick och i helgen firades jag och pappa av släkten (han fyller nästa vecka). Förutom medel som kan omvandlas till böcker, och kanske lite garn, men antagligen mest böcker (och lite garn) så fick jag del 2,3 och 4 i Beautiful Creatures-serien. Ska bli kul att läsa resten av serien, hoppas på att den fortsätter lika starkt som den började. 

Jag fick även ordentlige hörlurar till min telefon så jag kan lyssna på ljudböcker när jag är ute och går eller åker tåg/buss utan att de förgrymmade plopparna bara faller ur öronen hela tiden så att man missar och måste försöka spola tillbaka för att få det man missade osv. No more iaf! Kan nu lyssna klart på Wuthering Heights och sedan blir det nog Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson som jag ännu inte fått tummen ur att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar